Buurten in de Wijken

19 september 2003

Buurten in de Wijken

Is het nog prettig wonen in ........?

'Buurten in de Wijken' is een campagne van de Rotterdamse SP fractie. Twee jaar lang gaan we op werkbezoek in alle Rotterdamse wijken. De SP komt buurten in de wijken.

SP fractievoorzitter Theo Cornelissen wil weten wat de belangrijkste problemen in de wijken zijn maar komt ook om kennis te nemen van positieve buurtinitiatieven van bewoners die de buurt een beetje beter en gezelliger maken. Kortom leren van de ervaringen van bewoners in de buurten in de wijken die de stad Rotterdam maken.

Aan het eind van de maand komt er steeds per deelgemeente een discussie-avond voor SP'ers. Alle SP-leden uit de betreffende deelgemeente worden daarvoor schriftelijk uitgenodigd. Op deze avond vertellen wij over onze ervaringen in de deelgemeente en jullie kunnen daar uitgebreid op in gaan. Natuurlijk hopen we dat iedereen na zo'n inspirerende avond in zijn eigen deelgemeente, op wat voor wijze dan ook, aan de slag gaat!

Onze agenda:

voor 2004

Juni: Noord en Hoek van Holland

Mei: Schiebroek/Hillegersberg en Centrum

April: Overschie

Maart: Hoogvliet/Pernis

Februari: Prins Alexander

Januari: Feijenoord

voor 2003

September: Charlois

Oktober: Delfshaven

November: IJsselmonde

December: Kralingen / Crooswijk

Data zijn nog enigszins onder voorbehoud, wij houden deze agenda up to date voor u en voor de ledenbijeenkomsten wordt u zoals eerder vermeld schriftelijk uitgenodigd.

Er wordt geen pers uitgenodigd behalve als bewoners daar zelf om vragen

Meer informatie: Theo Cornelissen (06-) 20 43 01 96, E-mail

Terug naar: Gemeenteraad of de Agenda