Oproep aan alle Rotterdammers op Zuid

20 april 2015

Oproep aan alle Rotterdammers op Zuid

Mooie plannen voor Rotterdam-Zuid zijn er genoeg, maar wat komt er nu daadwerkelijk van terecht? Het Nationaal Programma Rotterdam Zuid bestaat vier jaar, daarvoor was er het Pact van Zuid. Er zijn honderden projecten gestart en evenveel zijn weer beëindigd. Regelmatig wordt er een onderzoek gepubliceerd met mooie aanbevelingen en conclusies, maar de SP hoort het graag van de deskundigen zelf, de bewoners van Rotterdam-Zuid.

De SP vindt het belangrijk om te weten wat bewoners van Rotterdam-Zuid zelf eigenlijk vinden van alle mooie plannen die over hun gebied worden uitgestrooid. Wat hebben de Feijenoorders tot nu toe gezien van de beloofde extra banen? Hoeveel inspraak hebben de IJsselmonders gehad in de plannen voor het Nationaal Programma Rotterdam Zuid? Worden de bewoners van Charlois echt betrokken bij het opknappen van hun woningen?

Graag hoort de SP hoe de bewoners van Rotterdam-Zuid denken over de gebeurtenissen in hun wijk. Stuur een mail met uw ervaringen naar fractie@rotterdam.sp.nl