Lilian Marijnissen bezoekt nieuwjaarsfeest SP Rotterdam

25 januari 2018

Lilian Marijnissen bezoekt nieuwjaarsfeest SP Rotterdam

Foto: Convoi Exceptional

Zondag 28 januari is de kersverse SP-fractievoorzitter Lilian Marijnissen te gast bij het nieuwjaarsfeest van de Rotterdamse SP in het Oude Westen. Deze middag wordt de SP top-10 kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen gepresenteerd. Iedereen die de SP een warm hart toedraagt is welkom.

Het nieuwjaarsfeest van de SP vindt aanstaande zondag plaats in het afdelingspand aan de Gaffelstraat 61 b. Vanaf 14.30uur worden de mensen welkom geheten door Convoi Exceptional. De Rotterdamse SP-voorman Leo de Kleijn zal natuurlijk terugblikken maar vooral het oog op de toekomst richten, met het links verbond en de strijd voor een sociaal, duurzaam en divers Rotterdam. Lilian Marijnissen wordt geïnterviewd over haar nieuwe rol als fractievoorzitter maar ook over Rotterdam. Tijdens een speciale korte editie van Café De Verheffing worden de Rotterdamse top-10 raadskandidaten voorgesteld en ondervraagd. Daarna kunnen Rotterdammers persoonlijk kennis maken met Lilian en de SP-kandidaten. De middag wordt ook weer afgesloten met de opzwepende muziek van Convoi.

*/

/*-->*/