Nieuwjaarsfeest: Rotterdam klaar om te knokken!

26 januari 2017

Nieuwjaarsfeest: Rotterdam klaar om te knokken!

De Rotterdamse SP luidde het nieuwe jaar in met een druk bezocht nieuwjaarsfeest in Toko 51 aan de West-Kruiskade. Met speeches, goede muziek, zeer lekkere hapjes en bloemen van de voorzitter Theo Coskun voor de drie Rotterdamse SP-kandidaten voor de Tweede Kamer. Kortom; Rotterdam is klaar om te knokken.

SP-fractievoorzitter Leo de Kleijn met  een sombere beschouwing over de wereldpolitiek, ondanks dat,  sloot hij strijdbaar af: ´Ook ik ben klaar om te knokken! Dat niet heel Rotterdam in de lift zit, is geen kanttekkening maar een groot probleem. Daar gaan we wat aan doen!´

Het publiek luistert aandachtig naar de speeches

George Verhagen en Ron Blom, enkele drijvende krachten achter de Woonreferendum-campagne, waren er ook

Het welkomstcomité met de bubbels