Gezocht: SP-volksvertegenwoordigers

10 juni 2017

Gezocht: SP-volksvertegenwoordigers

Foto: Diederik Olders/SP

Op straat, in de buurt en ook in de gemeenteraad: de SP strijdt voor menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. Samen met de Rotterdammers die het aangaat.

Meld je aan
De SP heeft in Rotterdam vijf sterke volksvertegenwoordigers in de gemeenteraad. In maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Dan willen we meer zetels winnen en we willen SP’ers die het vertrouwen van stemmers omzetten in actie voor een beter Rotterdam.

Wil je namens de SP in de nieuwe gemeenteraad? Meld je dan aan. Je moet wel SP-lid zijn, in Rotterdam wonen, en mee willen doen aan onze afdrachtregeling. Stuur een gemotiveerde aanmelding en cv naar de kandidatencommissie, via Diederik Olders: dolders@sp.nl. Dat kan tot en met 31 juli 2017.

Eerst meer weten?
Wil je eerst meer informatie? Ook daarvoor kun je terecht bij Diederik Olders. Daarnaast is er op 28 juni een informatieavond. Daar kun je vragen stellen aan gemeenteraadsleden en krijg je informatie over het raadslidmaatschap en hoe het bij de SP werkt. Locatie is ons afdelingspand: Gaffelstraat 61-B, het begint om 20:00