Op bezoek in Zevenkamp voor de actie ‘Armoede werkt niet’

24 november 2010

Op bezoek in Zevenkamp voor de actie ‘Armoede werkt niet’

Gistermiddag gingen SP’ers langs bij de sociale werkvoorziening Roteb Impact in Zevenkamp, waar zo’n 650 mensen werken, om flyers uit te delen en iedereen zoveel mogelijk te informeren over de plannen van het kabinet om onder andere 30.000 banen te schrappen in de sociale werkvoorziening.

Dat nog lang niet iedereen op de hoogte is van de plannen, was wel duidelijk, want er werden heel wat vragen gesteld aan SP’ers over wat er nou precies staat te gebeuren. Tijd om de actiekaarten in te laten vullen, was er daardoor bijna niet, maar daarom gaan we aanstaande vrijdag nog een keer terug naar deze sociale werkvoorziening. Hopelijk kunnen we dan de rest van de mensen informeren en iedereen vragen de actiekaarten voor ‘Armoede werkt niet’ te tekenen! Daarnaast roepen we iedereen op om aanstaande zaterdag naar de manifestatie in de Brabanthallen in Den Bosch te komen van 11.00 – 14.00, waar in ieder geval een bus vol mensen vanuit Rotterdam naartoe zal vertrekken.

Roteb

Aanstaande vrijdag in Zevenkamp kunnen we alle hulp gebruiken, dus wil je helpen? Geef je op bij Laura van Duin, bereikbaar op 06-81159914 of per email Laura_van_duin@hotmail.com

Roteb

Armoede werkt niet!