Op campagne in Kralingen-Crooswijk

23 mei 2010

Op campagne in Kralingen-Crooswijk

Zaterdag liet de nieuwe kerngroep Kralingen-Crooswijk voor het eerst van zich horen. Met 13 man sterk trok de SP het mooie en zonnige Crooswijk in. De bezoekers van de jaarlijks gehouden braderie namen met veel plezier de ZO-krant, sponsjes en flyers in ontvangst.

Sjoerd in gesprek

Sjoerd van Dijk, coördinator van de kerngroep in Kralingen-Crooswijk, is erg blij met het enthousiasme van de Crooswijkers: "Dit is nu echt een wijk waar de bewoners als één van de eerste de voorgenomen bezuinigingen van de meeste politieke partijen gaan voelen. Het is dus goed én noodzakelijk dat wij ze laten weten dat de SP ze een beter alternatief biedt". Het was een zeer geslaagde dag die in Crooswijk zeker niet onopgemerkt voorbij is gegaan!

Braderie

De SP Rotterdam is sinds enkele weken deze nieuwe kerngroep rijker. De kerngroep zal zich de komende weken inzetten om ervoor te zorgen dat de SP op 9 juni groot blijft en in de jaren daarna blijven zetten voor een socialer en menselijker Kralingen-Crooswijk. Zo zal de groep zich onder andere in gaan zetten bij het ondersteunen van het actiecomité voor het behoud van het Dienstencentrum Crooswijk.

Wil je meehelpen in Kralingen-Crooswijk, of wil je meer informatie, neem dan contact op met Sjoerd van Dijk. sjoerdvan_dijk@hotmail.com of 06-20102343