Kom ook naar de Buurt Check-Up!

18 januari 2010

Kom ook naar de Buurt Check-Up!

Al jaren gaan de Rotterdamse SP-gemeenteraadsleden buurten in de wijken. Ze gaan elke week een paar keer de wijken in om te praten met Rotterdammers, dit is de beste manier om tot goede ideeën, acties en resultaten te komen. Deze aanpak is één van de belangrijkste verschillen tussen de SP en andere partijen. Dinsdag 26 januari nodigt de SP alle leden en andere actieve bewoners van Noord uit om bij te praten; de ‘Buurt Check-Up’.

Met een drankje kennis maken met de SP-fractie
Met een drankje kennis maken met de SP-fractieleden en kandidaat raadsleden

Dinsdag 26 januari vanaf 19.30uur vindt de Buurt Check-Up plaats in Noord en wel in het café van buurthuis Basta in de Agniesebuurt aan de Schoterbosstraat 17. Wat moet er in jouw buurt veranderen als de SP na de gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart de stad gaat besturen? Dat wordt de centrale vraag.

De bijeenkomst is ook een mogelijkheid met een drankje kennis te maken met de huidige en kandidaat SP-raadsleden. Basta's huiskoor Ondersteboven zal het spits afbijten met enkele strijdliederen.