Rotterdammers deze week in actie voor goede thuiszorg

29 september 2007

Rotterdammers deze week in actie voor goede thuiszorg

Ja, ik onderschrijf deze oproep..
In aanloop naar de landelijke actie Stop de uitverkoop van de thuiszorg op 3 oktober, kwamen Rotterdammers in actie voor een goede thuiszorg. Op zaterdag 29 september was de SP, waaronder de Rotterdamse fractievoorzitter Theo Cornelissen, van 11 tot 14 uur aanwezig op de Afrikaandermarkt (hoek Pretorialaan - Putselaan bij restaurant het Gemaal), om mensen te informeren over de Thuiszorg. Mensen konden daar hun verhaal kwijt en konden tevens terecht voor meer informatie over de actie en over de thuiszorg.

Op woensdag 3 oktober vertrekken boze thuiszorgmedewerkers en –cliënten van Careyn met bussen vanuit Rotterdam naar de manifestatie in Den Haag. SP Tweede Kamerlid Sadet Karabulut reist met de cliënten en thuiszorgmedewerkers mee. De manifestatie Stop de uitverkoop van de thuiszorg vindt op 3 oktober plaats op Het Plein in Den Haag, vanaf 14.30 uur. De manifestatie is een initiatief van Anbo, het Comité ‘Zorg Geen Markt’, De Unie, CNV zorg, FNV zorg en NU ’91.

Actie..

Stop Uitverkoop Thuiszorg