Maak ROOD in Rotterdam groot!

30 september 2006

Maak ROOD in Rotterdam groot!

ROOD, jong in de SP, gaat weer aan de slag in Rotterdam! Op donderdag 28 september kwamen twintig jonge SP-leden bij elkaar op het SP-partijkantoor aan de Vijverhofstraat. Om meer te weten te komen over ROOD, de SP en de verkiezingscampagne voor de Kamerverkiezingen. En vooral: om plannen te maken om iets voor Rotterdamse jongeren te bereiken!

https://rood.sp.nlDe komende tijd gaat ROOD onder andere aan de slag met de woningnood onder jongeren en met de grote leegstand in Rotterdam. Er worden activiteiten georganiseerd rond het thema 'kansen voor jongeren in Palestina', en uiteraard gaan we proberen jongeren te overtuigen om op 22 november SP te stemmen.

Deze zomer presenteerde de afdeling al
een onderzoek over kansen en problemen op het gebied van onderwijs, werk en vrije tijd onder Rotterdamse jongeren. Ook in de verkiezingscampagne wordt aandacht besteed aan problemen van jongeren en kinderen, zoals bij de voetbalclinic SPelen! op 25 oktober op het Schouwburgplein.

Zin om mee te doen? Op 12 oktober komt ROOD weer bij elkaar, om 20.00 in het SP-afdelingskantoor aan de Teilingerstraat 21-A.
Meer informatie: Kevin Levie, 06-48 19 76 68, klevie@sp.nl