Leden SP: campagne biedt kansen

12 april 2006

Leden SP: campagne biedt kansen

De leden van de SP keken woensdag 5 april in een algemene ledenvergadering terug op een succesvolle verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart.

Een beter Nederland...

Honderden leden hebben met z'n allen goed en keihard hun best gedaan om van die campagne een succes te maken. Het goede resultaat is vooral aan hen te danken. Zij hebben de SP op de kaart gezet.

De afdeling is tijdens en na de campagne verder gegroeid, tot meer dan 1600 leden in de stad Rotterdam. Het aantal actievelingen in de afdeling is ook flink toegenomen. En dat is maar goed ook, want volgend jaar zijn er weer verkiezingen!

De campagne voor de Kamerverkiezingen van 2007 geeft ons de kans door te gaan op de goede weg - we zullen ons blijven richten op alle Rotterdammers die een andere koers willen in de stad en het land, onze worteling onder migranten uitbreiden, en een nieuwe ROOD groep in Rotterdam proberen uit de grond te stampen.

De volgende ledenvergadering op 31 mei kiest daarom een nieuw bestuur en stelt een nieuw afdelingsplan vast, waarin we die koers verder uitwerken. Een beter Nederland begint hier!

Lees terug: de verkiezingscampagne van de SP voor de gemeenteraadsverkiezingen