Een rood 2008 gewenst!

25 december 2007

Een rood 2008 gewenst!

Wat zijn uw goede voornemens voor 2008? Ons voornemen is: hard aan de slag blijven voor de Rotterdammer, voor leefbare, gemengde wijken. Voor een stad die schoon, groen en veilig is voor iedereen. Een stad waar jong en oud samenleeft, zonder armoede. Voor echte zeggenschap voor de Rotterdammers. Tegen Blunderputten en andere geldverspilling. Tegen het uitkleden van de thuiszorg en de sloop van betaalbare woningen. Kortom, hard aan de slag tegen slechte plannen van het gemeentebestuur en het kabinet.

Theo CornelissenDe SP is inmiddels een grote partij. Bij de Kamerverkiezingen vorig jaar en de Statenverkiezingen begin dit jaar, groeiden we uit tot de tweede partij van Rotterdam. In ledental waren we dat al veel langer. Daardoor zijn we in staat om met nog meer kracht, maar wel op dezelfde manier, aan de slag te blijven voor een menselijker en socialer Rotterdam en Nederland. Voor de Rotterdammers en samen met de Rotterdammers – hopelijk ook samen met u.

We bedanken u voor uw steun, inzet en samenwerking in 2007. We hopen dat 2008 net zo'n bewogen jaar wordt. En dat uw goede voornemen voor 2008 is om ons daarbij te steunen. Door (actief) lid van de SP te worden bijvoorbeeld – of als u dat al bent, het te blijven. Want samen kunnen we meer bereiken.
Maar eerst... geven wij een klein feestje. We nodigen iedere Rotterdammer uit om op 13 januari bij de SP te komen proosten op een rood 2008. Ik zorg voor de champagne. Komt u ook?

Fijne feestdagen en een rood 2008 gewenst,

Theo Cornelissen
Fractievoorzitter SP Rotterdam

De SP viert zondag 13 januari het begin van een nieuw strijdbaar jaar, Mani Fiesta 2008.
U bent vanaf 15.00 uur welkom in Jazzcafe Dizzy om te proosten op een rood 2008. Gratis champagne!

Met:

• Een optreden van Mala Vita, opzwepende Balkan-melodieën en explosieve Latijns-Amerikaanse ritmes.
  • Nieuwjaarswensen van SP-fractievoorzitter Theo Cornelissen en afdelingsvoorzitter Ineke Palm.
  • Special guest SP-Tweede Kamerlid Jan de Wit interviewt schrijfster Manon van den Berg.
  • En met nog veel meer muziek, een column van Menno Smit en het NieuwjaarsSPel.

Mani Fiesta 2008
Zondag 13 januari, 15.00 uur