Rotterdamse SP-stemmers, bedankt!

8 maart 2006

Rotterdamse SP-stemmers, bedankt!

Meer Rotterdammers dan ooit hebben op 7 maart SP gestemd: 17.162 Rotterdammers kozen voor ons. De SP heeft drie zetels gehaald in de gemeenteraad: een verdriedubbeling. In de deelgemeente Prins-Alexander behaalde de SP twee zetels en in Feijenoord één zetel.

Als je SP stemt, dan weet je dat je op een partij stemt waar je morgen ook nog wat aan hebt. U kunt de komende vier jaar op ons rekenen. De nieuwe, grotere SP-fractie blijft zich sterk maken voor betere sociale huisvesting, aanpakken van de armoede, goed openbaar vervoer, samen werken aan integratie en investeren in de jeugd.

• Heeft u tips voor de nieuwe SP-fractie? E-mail met rotterdam@sp.nl en we nemen contact met u op.
  • Nu is de tijd om lid te worden en de SP in Rotterdam nóg sterker te maken
  • Op www.IkStemSP.nl leest u meer over wat u kunt doen

De nieuwe SP-fractie stelt zich voor...

1. "TheoTheo Cornelissen is 55 jaar, lid van de SP sinds de partij werd opgericht, bekleedde diverse functies in de partij, is de huidige fractievoorzitter en woont in de Agniesebuurt.
    Lees meer over Theo...
  2. "JosineJosine Strörmann is 42 jaar, woont in Blijdorp, was tot nu toe medewerker van de Rotterdamse SP-fractie, is actief in de kerngroep van de SP in Noord en in de groep ‘Welkom Onthaal’ die het opneemt voor uitgeprocedeerde asielzoekers.
    Lees meer over Josine...
  3. "LeoLeo de Kleijn is 47 jaar, werkt op de automatiseringsafdeling van een zorginstelling, woont in het Liskwartier, is actiecoördinator van de SP-afdeling, actief in de anders-globaliseringsbeweging en een van de initiatiefnemers van het eerste Nederlandse Sociaal Forum.
    Lees meer over Leo...

Bekijk de volledige uitslag
Op uitslag-rotterdam.nl vind je de uitslagen per stembureau