SP-werkgroep Ridderkerk vliegend van start

4 juli 2017

SP-werkgroep Ridderkerk vliegend van start

Foto: Sean van Hese/SP

Afgelopen zaterdag presenteerde de SP-werkgroep Ridderkerk zichzelf op de Food- en Greenmarket. Nieuwe leden en veel nieuwe contacten waren het resultaat.

Het kriebelt bij de SP'ers uit Ridderkerkers: officieel vallen deze leden onder de afdeling Rotterdam, maar in Ridderkerk zelf is natuurlijk zat zelf te doen onder SP-vlag. Daarom presenteerde de werkgroep zichzelf afgelopen zaterdag tijdens de jaarlijkse Food- en Greenmarkt. Dit initiatief van de Ridderkerkse kleding- en voedselbank bood – ondanks de regen – een prima plek om met de marktbezoekers in gesprek te gaan. Sean van Hese, contactpersoon van de werkgroep, blikt tevreden terug: 'We hebben twee nieuwe leden gemaakt, maar – belangrijker – we hebben veel Ridderkerkers gesproken. We hebben hun verhalen en zorgen gehoord, maar we hebben ze ook enthousiast gemaakt om met ons samen de schouders eronder te zetten voor een beter Ridderkerk. En een heel aantal uitnodigingen voor gesprekken met maatschappelijke organisaties hier hebben we ook in de zak. Ik zie daar naar uit.'

Ẃoon je in Ridderkerk of omgeving en wil je je aansluiten bij deze enthousiaste werkgroep, neem dan contact op met Sean: actiegroepridderkerk@gmail.com en hou de agenda op deze site in de gaten.