Goede discussies op Algemene Ledenvergadering

2 juli 2015

Goede discussies op Algemene Ledenvergadering

De Algemene Ledenvergadering van de SP Rotterdam werd, ondanks de mooie zomerse avond, druk bezocht. Het SP pand aan de Gaffelstraat was het toneel van stevige discussies over de staat van de partij en de afdeling en er waren verkiezingen voor het aanvullen van het afdelingsbestuur.

Foto: SP

De avond begon met de verkiezing van twee nieuwe algemeen bestuursleden en een nieuwe organisatiesecretaris. Jan Albregtse en Luiza Soares gaan het bestuur versterken als algemeen bestuursleden terwijl Riene Verburgh de taak van organisatiesecretaris op zich gaat nemen. Riene Verburgh en fractievoorzitter Leo de Kleijn gaven een overzicht wat de partij de afgelopen maanden op het stadhuis en in de straten van Rotterdam heeft gedaan. De jaarrekening werd toegelicht door Kevin Levie waarna de discussie over het congres van dit najaar begon. Het congres zal in het teken staan van de toekomst van de partij; zijn we nog op de juiste koers, hebben we de goede middelen om te bereiken wat we willen bereiken?

De afdeling is sterker geworden met de toevoeging van Luiza Soares en Jan Albregtse aan het bestuur. Als het aan de SP Rotterdam ligt wordt het niet alleen een hete zomer qua temperatuur!