SP verspreidt 50.000 SP Stadskranten

11 januari 2011

SP verspreidt 50.000 SP Stadskranten

De Rotterdamse SP-afdeling is deze week begonnen met de verspreiding van de SP Stadskrant. De krant zal door Rotterdamse SP-leden huis-aan-huis verspreid worden. De krant staat in het teken van strijdbaarheid, want ondanks de rechtse wind zijn er opvallend veel mensen die er de schouders onder willen zetten om ervoor te zorgen dat het socialer en eerlijker wordt in Nederland, te beginnen in Rotterdam.

Jaarkrant pagina 1 SP-voorzitter Ineke Palm: “De komende twee maanden worden erg belangrijk, want op 2 maart zijn de Provinciale Statenverkiezingen. Dat is een uitgelezen mogelijkheid om het deze rechtse regering moeilijk te maken."

De stadkrant bevat onder andere een interview met Sander de Kramer die zich met hart en ziel inzet voor de dak- en thuislozen in de stad. Daarnaast staan er in de krant voorbeelden van successen die de SP-gemeenteraadsfractie heeft behaald, maar ook een aantal SP-voorstellen waar een aantal partijen om onbegrijpelijke redenen tegen hebben gestemd. Daarnaast bevat de krant een aantal leuke en gratis uitjes in Rotterdam. Want ondanks de crisis zijn er voldoende leuke dingen die in Rotterdam gratis ondernomen kunnen worden.

SP Stadskrant Rotterdam (PDF)