Roemer overtuigt Rotterdammers

1 juni 2010

Roemer overtuigt Rotterdammers

SP-lijsttrekker Emile Roemer bracht gisteren een bezoek aan Rotterdam. Hij presenteerde samen met SP-jongeren ROOD een computerspel om de verrechtsing van Nederland tegen te gaan.

Emile in gesprek met Rotterdammers

SP-lijsttrekker Emile Roemer bracht maandag een bezoek aan Rotterdam. Hij presenteerde samen met SP-jongerenvereniging ROOD een computerspel. Het spel – tomaatsponzen gooien om te voorkomen dat rechts het land overneemt – is hier te spelen. Maar de aandacht van de lijsttrekker ging vooral uit naar Rotterdammers op straat. Bij het Schouwburgplein voerde hij – net als de andere SP’ers op straat – heel wat gesprekken met mensen die zich zorgen maken over de rechtse plannen. Het spelletje spelen is een leuke uitlaatklep voor die zorgen; maar om er wat aan te doen moet je op 9 juni SP stemmen.

Emile Roemer speelt het spel zelf

Sinds het lijsttrekkersdebat van 26 mei is Emile Roemer in één klap bekend. De campagne leek tot vorige week alleen maar te gaan over Rutte, Balkendende, Wilders en Cohen. Maar door zijn scherpe en humorvolle aanpak, weet Roemer als geen ander de standpunten van zijn partij naar voren te brengen. Met succes, want op het internet is hij een ‘regelrechte hit’