SP doet de Buurt Check-Up in IJsselmonde

20 oktober 2009

SP doet de Buurt Check-Up in IJsselmonde

Iedere maand strijkt de SP-fractie in een andere deelgemeente neer voor de Buurt Check-Up. De SP-ers gaan 27 oktober in gesprek met de IJsselmondenaren in het gebouw van speeltuinvereniging IJsselmonde.

Met de Buurt Check-Up gaan de raadsleden in gesprek met bewoners over wat er nog in hun buurt moet veranderen of verbeteren. Het is ook de mogelijkheid met een drankje kennis te maken of bij te praten met de raadsleden van de SP. Alle IJselmondenaren zijn welkom in het gebouw van Speeltuinvereniging IJsselmonde aan de Hendrik Winkelhofstraat 10. Makkelijk te bereiken met tram 23.

Buurt Check-Up in Alexander

Al zes jaar gaan de Rotterdamse SP-gemeenteraadsleden 'buurten in de wijken'. Ze gaan elke week de wijken in om te praten met Rotterdammers, dit is de beste manier om tot goede ideeën, acties, vragen, moties en resultaten te komen. Deze aanpak is één van de belangrijkste verschillen tussen de SP en alle andere partijen.

De SP nodigt alle bewoners en IJsselmondse buurtorganisaties uit om dinsdag 27 oktober van 19.30uur tot 21.00uur even bij te praten; de ‘Buurt Check-Up’.

Meer weten? Bel even met de SP fractie en vraag naar Edwin de Voigt: 010 4173359