Campagne komt aan op de laatste week: werk mee!

24 mei 2009

Campagne komt aan op de laatste week: werk mee!

De Europese verkiezingen van 4 juni zijn al over iets meer dan een week. In deze verkiezingscampagne komt het op de laatste dagen aan: juist in de laatste week voor de verkiezingen staan mensen open voor informatie over wat de SP vindt van Europa. De Rotterdamse SP kan goed mensen gebruiken die tussen nu en 4 juni een paar uur beschikbaar hebben om mee te werken in de campagne.

Wat willen we doen?

Juist de laatste dagen willen we veel op straat zijn. Bijvoorbeeld:

• Zaterdag staan we op alle grote markten (Centrummarkt, Grote Visserijmarkt en Afrikaandermarkt) en dat willen we dinsdag- t/m donderdagmiddag op de doordeweekse markten herhalen
  • Zondag zijn we vanaf 11 uur aanwezig op het Dunya-festival in het park bij de Euromast
  • Woensdag en donderdag willen we 's ochtends en 's middags bij Rotterdam Centraal en andere stations staan
  • Tussen maandag en donderdag willen we verder flyeren bij universiteiten en hogescholen, moskeeën, in het café en op nog veel meer andere plekken
  • Aanstaande vrijdag en in de loop van volgende week zorgen we nog één keer dat de SP-posters op alle borden hangen

Hoe kun je meedoen?

Geef je op om Rotterdammers het allerlaatste zetje te geven om op 4 juni SP te stemmen. Laat ons weten op welke dag(en) je kunt en je krijgt meer informatie over waar je die dag aan mee kunt helpen.
Bel 010-417 33 59 of e-mail klevie@sp.nl.

Heb je al je familie en vrienden al overtuigd om SP te stemmen? Je kunt nog flyers of stickers ophalen om zelf te verspreiden. Bel of e-mail ons!