Ledenvergadering 24-09: wees erbij!

13 september 2008

Ledenvergadering 24-09: wees erbij!

Op woensdag 24 september houdt de SP Rotterdam een ledenvergadering. We kiezen onder andere een nieuw bestuur en hebben het over internationale politiek. Zorg dat u erbij bent! Om 20.00 (zaal open 19.30) in het landelijk partijkantoor aan de Vijverhofstraat 65, Rotterdam.

Anja Meulenbelt, 2 april 2008

De ledenvergadering kiest een nieuw bestuur, dat het komende jaar leiding gaat geven aan het werk van de Rotterdamse SP-afdeling. Een commissie heeft met de kandidaten gesproken en op basis daarvan doet het zittende bestuur een voordracht voor het nieuwe bestuur. Die voordracht is hier te downloaden (PDF).
Op de ledenvergadering presenteren de kandidaten zich en wordt de voordracht kort toegelicht.

Het tweede uur hebben we het over de internationale macht- en rechtsorde aan de hand van de notitie 'Brandhaard Aarde' van de landelijke SP daarover. Die notitie is ook te vinden via ledenwebsite SPnet.
We hebben afgesproken dat we voortaan in het hele land twee keer per jaar een inhoudelijke discussie houden over belangrijke politieke onderwerpen. Dit voorjaar deden we dat al over integratie. In oktober zijn er regionale conferenties over internationale politiek. Mensen die deze graag willen bijwonen kunnen contact opnemen met Diederik Olders, 06-53 14 94 77 of dolders@sp.nl.

Op de ledenvergadering besteden we daarnaast aandacht aan onze acties en activiteiten van dit moment en aan de actuele politieke situatie.
De agenda is:

1. Opening, mededelingen, verslag vorige vergadering
  2. Toelichting kandidatencommissie, presentatie kandidaten en bestuursverkiezing
  3. Afvaardiging regioconferentie
  4. Notitie 'Brandhaard Aarde'
  5. Actuele politieke situatie en lopende acties

Voordracht nieuwe afdelingsbestuur (PDF)
'Brandhaard Aarde' via SPnet