Koppen bij elkaar voor het nieuwe actiejaar

4 september 2008

Koppen bij elkaar voor het nieuwe actiejaar

Woensdagavond kwamen actieve leden van de Rotterdamse SP bij elkaar. Regelmatig is er een ActieveLedenOverleg: het gaat dan over de acties en activiteiten van de komende tijd, en soms besteden we aandacht aan een bepaald thema. Dit keer ging het onder andere over de huis-aan-huiskrant over veiligheid en leefbaarheid die vrijwilligers van de SP de komende tijd in grote delen van Rotterdam verspreiden.

De komende tijd wordt er ook actie gevoerd voor gratis openbaar vervoer voor kinderen en 65-plussers in de hele stadsregio. Verder gaat de SP de komende tijd veel de Rotterdamse buurten in en op de markten staan. Ook aan de actie Rotterdam voor Gaza wordt de komende tijd weer aandacht besteed. De volgende gelegenheid voor leden om mee te denken en te beslissen over de toekomst van de Rotterdamse SP is op woensdag 24 september: dan wordt op een ledenvergadering een nieuw afdelingsbestuur verkozen en een notitie besproken over internationaal beleid.

417 pakken kranten in het afdelingskantoor