Buurten in Delfshaven, de huisvesting

4 oktober 2007

Buurten in Delfshaven, de huisvesting

De SP komt weer buurten in de wijken!

’Buurten in de Wijken’ zijn buurtbezoeken van de Rotterdamse SP fractie aan alle buurten van de Rotterdamse wijken en wordt iedere maand afgesloten in een ander deelgemeente met een openbare avond. Elke maand zal een ander thema worden uitgelicht zoals de huisvesting en herstructurering, de huren, de speeltuinen, id-banen, integratie, hangjongeren. Kortom thema’s die alle Rotterdammers aangaan. Vorige maand waren we in Charlois en zullen net als vorig jaar elke maand in een andere deelgemeente zijn, deze maand in Delfshaven.

De agenda van oktober in Delfshaven

SP fractievoorzitter Theo Cornelissen gaat buurten op:

Vrijdag 8 oktober
14.00 Bewonersorganisatie Bospolder /Tussendijken, Platform Wonen over de herstructurering, 9 oktober gaat de eerste paal in de grond, Rosenermanstraat 80

Maandag 11 oktober
13.30 Bewonersorganisatie Middelland, gesprek en wandeling, over herstructurering/renovatie Snellinckstraat en Zwaerdekroonstraat, renovatie zonder terugkeergarantie voor de huidige bewoners, de gerenoveerde huizen worden te duur voor de bewoners, Jan van Geelstraat 4.

Maandag 18 oktober
11.00 Myrza van Axwijk, PvdA portefeuillehouder Fysiek bestuur Delfshaven over de 120% norm en herstructurering in Delfshaven, Deelgemeentekantoor Delfshaven, Looiershof 1

12.30 Rob Rook, projectmanager Delfshaven van ComWonen (de Combinatie) over de herstructurering van Delfshaven. Afgesproken bij Woonpunt Delfshaven, Spanjaardsgat 23

Dinsdag 26 oktober