Meer weten over de SP? Kom kennismaken!

8 januari 2007

Meer weten over de SP? Kom kennismaken!

Regelmatig organiseert de SP een kennismakingsavond voor leden. De kennismakingsbijeenkomst is op maandag 15 januari om 20.00 en wordt gevolgd door drie afleveringen van de scholingsserie 'politieke basisvorming'. Geïnteresseerd om meer te weten te komen over de SP? Wees erbij!

Op 22 november haalde de SP 25 zetels in de Tweede Kamer. De SP is nu echt groot geworden. Dat vertaalt zich ook in het ledental: de afgelopen maanden meldden ruim 400 nieuwe leden zich aan in de SP afdeling Rotterdam. Misschien bent u één van die nieuwe leden of bent u actief geweest in de verkiezingscampagne.

Om u verder thuis te maken in de SP nodigen we u van harte uit voor een kennismakingsavond van de SP afdeling Rotterdam op maandag 15 januari aan de Vijverhofstraat 65 in Rotterdam. De avond begint om 20.00 (zaal open 19.30) en duurt tot ongeveer 22.00.

Op deze avond vertellen we hoe de SP precies werkt en wat de partij in Rotterdam doet – en uiteraard is er ook alle ruimte uw vragen te stellen. U maakt kennis met het bestuur en de gemeenteraadsfractie en verder voeren we u in vogelvlucht langs onze grondbeginselen. We geven een rondleiding door het partijkantoor van de SP en daarna is er een hapje en een drankje.

Is de avond u bevallen, dan is er aansluitend de mogelijkheid om nog drie avonden bij elkaar te komen in de scholingsserie 'politieke basisvorming'. Tijdens deze bijeenkomsten vertellen we u meer over de geschiedenis van de SP en die van (linkse) politiek in Nederland. De verschillen tussen politieke stromingen komen aan bod en er is ruimte voor debat. Tot slot komt het voeren van buitenparlementaire actie aan de orde. Deze avonden vinden plaats op 29 januari, 12 en 26 februari. Zelfde tijd en plaats.

U doet ons een groot plezier als u tevoren – liefst per mail – even laat weten of u komt aan Liesbeth Hoogenboom, liesken@tomaatnet.nl of 06-22 99 20 39.