SP’ers met nieuwe flyers op de markt

29 oktober 2006

SP’ers met nieuwe flyers op de markt

Campagne 2006 op de marktDe Rotterdamse SP gaat de komende week tienduizenden flyers verspreiden over de stad. De verkiezingen komen eraan en de Rotterdamse afdeling is van plan flink bij te dragen aan een voor de SP historische verkiezingsuitslag!

Campagne 2006 op de marktDe dozen met flyers arriveerden vrijdag 27 oktober op het afdelingspandje van de SP Rotterdam. Vanaf daar worden ze over de hele stad verspreid onder vrijwilligers die ervoor gaan zorgen dat de mensen snel te lezen krijgen hoe de SP van Nederland een beter land wil maken.

Campagne 2006 op de marktZaterdag 28 oktober stond de SP voor de eerste keer deze herfst op de markt. Zoals tijdens iedere campagne zal de afdeling Rotterdam elke zaterdag proberen zoveel mogelijk marktbezoekers te overtuigen dat een stem op de SP de beste keuze is. Afgelopen zaterdag oogstte de aanwezigheid van de SP veel waardering en een hoop debat. Een gouden kans voor Rotterdamse SP’ers om de plannen en ideeën van de SP voor het voetlicht te brengen en de discussie met medestanders en politiek andersdenken aan te gaan.

Campagne 2006 op de marktDe SP is tot de verkiezingen elke zaterdag op de markt te vinden! Kom ook eens langs!

Ja, ik sluit me ook aan bij de SP!
Ja, ik doe mee met de verkiezingscampagne!