Ledenvergadering kiest nieuw bestuur en maakt nieuwe plannen

1 juni 2006

Ledenvergadering kiest nieuw bestuur en maakt nieuwe plannen

'Samen aan de Slag', heet het afdelingsplan van de SP Rotterdam voor het komende jaar, dat de leden van de partij woensdag vaststelden. Samen met zoveel mogelijk actieve leden gaat het nieuwgekozen dertienkoppig bestuur aan de slag om de SP in Rotterdam verder te versterken.

Het nieuwe bestuur

In het plan stelt de partij vier inhoudelijke prioriteiten vast voor het komende jaar: huisvesting, armoede en sociale zaken, kansen voor migranten, en kansen voor de jeugd. Daarnaast worden er initiatieven uitgewerkt op het gebied van bond- en bedrijvenwerk en internationale solidariteit. Leden en groepen worden beter betrokken, de scholingen worden uitgebreid en onze eigen media worden verder verbeterd.

Het nieuwe bestuur bestaat uit Ineke Palm als voorzitter, Kevin Levie als organisatiesecretaris, Theo Cornelissen als fractievoorzitter en algemene bestuursleden Rob van Asch, Alexandra Bartolo, Liesbeth Hoogenboom, Amar Kandrouchi, Leo de Kleijn, Paul Mepschen, Andre Muller, Wiel Senden , Oane Sikkema en Khosrow Zeekamp.

Lees het afdelingsplan Samen aan de Slag
Het nieuwe bestuur op een rij