Kaarten 'Rotterdam voor Gaza': nu te bestellen!

28 mei 2006

Kaarten 'Rotterdam voor Gaza': nu te bestellen!

De SP verkoopt de komende weken op Rotterdamse evenementen ansichtkaarten met de tekst 'Groeten uit Gaza'. Met de actie vraagt de SP aandacht voor de situatie in Palestina en wil de partij direct iets betekenen voor de mensen in de Gazastrook. De opbrengst van de kaarten gaat naar Kifaia, een stichting die gehandicapte kinderen in Gaza helpt.

Groeten uit Gaza!De kaarten zijn ook te bestellen: ze kosten € 2,50 per setje van vier (verschillende) kaarten inclusief verzendkosten. Maak het bedrag over op giro 4441048 t.n.v. SP afdeling Rotterdam onder vermelding van 'Rotterdam voor Gaza' en je adres, en je krijgt jouw setje(s) ansichtkaarten zo snel mogelijk toegestuurd.

De afgelopen maanden besteedde de SP in Rotterdam regelmatig aandacht aan de problemen in Palestina. Er werd onder andere een initiatief gelanceerd om Rotterdam zusterstad van Gaza te maken. Binnenkort zal de partij daar in de gemeenteraad weer aandacht voor vragen. Ook de opbrengst van de gedichtenbundel 120% Rotterdammer die vorig jaar uitkwam ging naar stichting Kifaia.

Groeten uit Gaza!

Meer weten? Helpen met verkopen?
Bel of e-mail met Lot van Baaren, 06-53 75 99 50, lotvanbaaren@fastmail.fm