De zoveelste fuck up van Marky Mark

30 maart 2021

De zoveelste fuck up van Marky Mark

Foto: Luc Schol / Pieter Schol

Lees de nieuwe column van burgerlid Pieter Schol.

Come on, come on, feel it, feel it. Many want to know who done this.
Marky Mark and I'm here to move you.

Allemaal naar de uitgang.

Dat is wat onze Marky Mark wil.

Want hoeveel fuck ups wil je hebben? Pieter Omtzigt, andere functie. Toeslagenouders, richting kelder van de samenleving. Wonen? In een hut in een Favela als je het geld niet hebt. En dat geldt ook voor de middeninkomens. Hard werken? Loser! Knop op de aandelen en je vaste baan is weg. Marky says so!

Tien jaar wanbeleid. Come on, feel it!

Nu weer: vaccins down the drain. Come on, feel it!

Marky zei nee tegen een deal over het Oxford vaccin. Aangeboden door…. Pieter Omtzigt. Andere functie graag.

Nu zitten we met een vaccinatie die maar niet op gang komt. Ach, weet je dat is ome Hugo. I know nothing. Ja Marky Mark dat is onderhand wel duidelijk. Je weet nergens van. Een staatsman denkt vooruit. Welke samenleving wil je? Als stip op de horizon. Van jou hebben nog niet eens een ondergaande zon gezien.

Het wordt nu wel erg gênant. Want je hebt ook de hele stikstof uit je handen laten vallen. Oplossingen? Voor mensen, bedrijfsleven, ondernemers, natuur en dieren? Marky? Wat heb je gedaan? Is je neus inmiddels leeg? Zou een appelboor gebruiken. Moeten we verder gaan? Wat heb je eigenlijk wel gedaan die tien jaar?

Come on, feel it.

We hebben genoeg gevoeld. Ik zou zeggen: Mark Rutte, andere functie.