Mooie avond met Lilian bij de Kuip over 'De Winst van Eerlijk Delen'

14 februari 2023

Mooie avond met Lilian bij de Kuip over 'De Winst van Eerlijk Delen'

Foto: SP Rotterdam

Mooie, inspirerende avond op 13 februari in Rotterdam met Lilian Marijnissen. Fidan Ekiz interviewde Lilian over het boek 'De Winst van Eerlijk Delen' in een volle zaal bij de Kuip. Ook ging het publiek in gesprek met Lilian over radicale democratisering.

Lilian Marijnissen: 'Wat een feest om in de Kuip te mogen staan! Met een bomvolle zaal en niemand minder dan Fidan Ekiz had ik een gesprek over mijn boek en alle goede ideeën uit de zaal over hoe we de winst eerlijk kunnen verdelen. Zo bijzonder dat er deze avond mensen waren die me ook hebben geïnspireerd om mijn boek te schrijven. Zoals Edwin en Mustapha. Zij streden tegen de sloop van hun huis en hun thuis in de Tweebosbuurt. Tijdens de avond vragen genoeg van de aanwezige Rotterdammers. Over klimaatsubsidies voor de rijksten, de afgehaakt gemaakten en het verbieden van de 'vrije huursector'. Mooi dat er ook weer mensen zich aansloten bij de SP! Hoe meer mensen dat doen, hoe sterker we staan. Bedankt Rotterdam voor deze mooie avond!'