Buurten in Charlois

20 september 2004

Buurten in Charlois

De Rotterdamse SP wil alle Rotterdammers uitnodigen voor een openbare avond in het kader van het tweede deel van het project Buurten in de Wijken, ’Buurten in de Wijken’ zijn werkbezoeken van de Rotterdamse SP fractie aan alle buurten van de Rotterdamse wijken en sluiten ieder maand af in een ander deelgemeente met een openbare avond. Elke avond zal een ander thema uitgelicht worden zoals de herstructurering, de speeltuinen, id-banen, integratie, hangjongeren. Kortom thema’s die alle Rotterdammers aangaan.

Het thema van deze maand is;
De Deelgemeente, de gemene deler?

De deelgemeente speelt parlementje en verdeelt en heerst op de vierkante meter, de deelgemeente als de gemene deler in de letterlijke zin. Dat is niet goed voor de mensen die er wonen. Geen verdeeldheid maar samen delen, je buurt, je buren en je afvalcontainer. Of laten we de deelgemeente zijn werk doen?

Iedereen is van harte welkom tijdens de openbare avond in Charlois op dinsdag 21 september in Wijkgebouw Clemenshuis aan de Gruttostraat 9. De avond begint om 19.30 en eindigt om 22 uur.

Voor meer informatie:
Edwin de Voigt