Kom naar de Ledenvergadering van 31 oktober

22 oktober 2018

Kom naar de Ledenvergadering van 31 oktober

Foto: Taylan Cicek
Het jaar 2019 is een belangrijk jaar. Een jaar waarin echte verandering een stapje dichterbij kan komen. In maart vinden de Provinciale Staten verkiezingen plaats en in mei de verkiezingen voor het Europese Parlement. Omdat de provinciale staten de Eerste Kamer kiezen, is een stem op de SP, een stem voor verandering en tegen de macht de banken en grote bedrijven, waarmee dit kabinet haar meerderheid kan verliezen.

Een stem op de SP is dan ook een stem voor meer betaalbare en energiezuinige woningen, eerlijke milieumaatregelen en goed openbaar vervoer. De afgelopen jaren heeft de SP een bestuurder geleverd in de coalitie en hebben we in Zuid-Holland een aantal concrete zaken weten te bereiken. Ben je benieuwd naar de resultaten en wil je meepraten over de plannen in de provincie? Kom dan naar de ledenvergadering.
De ledenvergadering is woensdag 31 oktober en begint om 20.00 uur (inloop 19.30) in ons afdelingskantoor aan de Gaffelstraat 61 B in Rotterdam. We bespreken dan het programma en de kandidatenlijst voor Provinciale Staten. Het programma en de kandidatenlijst kun je vinden op https://spnet.nl. Tijdens de bijeenkomst lichten we de bespreking en werkwijze verder toe. Ook kiezen we de afgevaardigden voor de regioconferentie op zaterdag 1 december a.s. in Leiden

Afgevaardige regioconferentie

We kiezen ook de afgevaardigden voor de regioconferentie op zaterdag 1 december a.s. in Leiden. Wil je afgevaardigde zijn op de regioconferentie? Meldt dit alvast via rotterdam@sp.nl. Tijdens ledenvergadering staan we natuurlijk ook stil bij de actuele politieke zaken in Rotterdam, zoals de strijd van de bewoners van de Tweebosbuurt en Wielewaal voor hun woningen. Ook willen we als bestuur nog een aantal zaken bespreken waar we nu mee bezig zijn. Uiterlijk 22.00 uur willen we klaar zijn.