20 november weer Elephant Talk – politiek café voor linkse Rotterdammers

9 november 2005

20 november weer Elephant Talk – politiek café voor linkse Rotterdammers

SP en GroenLinks organiseren op zondag 20 november de tweede aflevering van Elephant Talk, het maandelijkse politiek café waar linkse mensen op zoek gaan naar alternatieven voor het kille rechtse beleid in Rotterdam. Elephant Talk vindt plaats in café-restaurant White Elephant in Rotterdam (West Kruiskade 73b) en begint om 16.00 uur.

ElephantTalk_banner_top
Elephant Talk is voor iedereen die geen vertrouwen heeft in de politiek van uitsluiting, angst en schijnveiligheid. Voor iedereen die mee wil denken en praten over mogelijkheden voor een ander beleid, over een ander Rotterdam.
Thema van deze maand is: ‘Rotterdam: kosmopolitische stad'. We gaan op zoek naar manieren om van Rotterdam weer een open stad te maken. Een stad die zich niet laat leiden door xenofobie en tunnelvisie. Die diversiteit als een bron van creativiteit, verandering en vooruitgang ziet. Onder leiding van Crista Vonkeman praten we over Rotterdam als internationale stad en dagen we mensen uit wegen in te slaan die niet eerder bewandeld zijn.

Onze gesprekspartners: Henk Oosterling, Senay Özdemir, Ted Langenbach en Tanja Jadnanansing. Erik Westerveld spreekt een column uit en Gerard Wold zorgt voor muzikale begeleiding.
Elephant Talk