120% Rotterdammer: gedichten en gedachten

120% Rotterdammer: gedichten en gedachten

Met bijdragen van: Carrie, Sander de Kramer, Jana Beranová, Manuel Kneepkens,
Jan Oudenaarden, Amir Afrassiabi, jeRoen Naaktgeboren, Freek van Leeuwen,
Jantine Dijkstra, Hans Vos, Mahjoub Benmoussa, Anne-Rose C. Hermer en vele andere Rotterdammers.

Logo 120 %
Vele dichters, columnisten en andere creatieve Rotterdammers hebben gehoor gegeven aan de oproep van de SP afdeling Rotterdam om stelling te nemen tegen de 120 % -regeling door een gedicht of gedachte in te sturen voor de bundel 120 % Rotterdammer. De 120 % -regeling verklaart alle Rotterdammers die minder dan 120 % van het minimumloon verdienen tot ongewenst vreemdeling. Allemaal 120 % Rotterdammers.

120 % Rotterdammer is een leuk kerstcadeautje of nieuwjaarsgeschenk. De opbrengst gaat naar Stichting Kifaia en biedt hulp aan gehandicapte kinderen in Gaza. Deze inzamelingsactie is een onderdeel van het SP initiatief ‘Rotterdam voor Gaza’.

Vanaf 18 december kun je deze mooie 120 % bundel in bezit krijgen door € 6,50 (incl. verzendkosten) over te maken naar rekeningnummer 4441048 t.n.v SP afdeling Rotterdam o.v.v. 120 % Bundel. Vergeet niet je adres te vermelden!

Ook is de bundel voor € 5,- verkrijgbaar op de Rotterdamse SP fractie (stadhuis, kamer 9) en tijdens verschillende SP-activiteiten. Zondag 18 december wordt de bundel om 17.30 gepresenteerd in The White Elephant aan de West-Kruiskade.
Boekomslag 120 %<

Voor meer informatie: