SP Feijenoord houdt spreekuur

11 oktober 2005

SP Feijenoord houdt spreekuur

In Feijenoord is sinds enige tijd een enthousiaste groep SP-ers actief. De SP Feijenoord wil op allerlei gebied zaken aanpakken. Denk bijvoorbeeld aan het voornemen om in Vreewijk een groot aantal woningen te slopen, terwijl volstrekt duidelijk is dat daar onbetaalbare woningen voor in de plaats komen.

Er is een lijst van meest vervuilde straten in Nederland en drie ervan (Bree, Breeweg, Strevelsweg) liggen in de deelgemeente Feijenoord. Er wordt gewerkt aan de veiligheid in de Beijerlandselaan, maar daar kan nog veel gebeuren, net als aan het einde van de Putsebocht. Ook doen we mee aan landelijke SP-acties zoals de landelijke actie Noodrem tegen het nieuwe zorgstelsel. Maar dat doen we niet alleen. De SP werkt samen met burgers en instellingen om Feijenoord mooier en beter te maken. De SP Feijenoord houdt regelmatig een spreekuur. U kunt daar terecht met uw klachten en ideeën over bovenstaande en andere onderwerpen zoals wonen, woonomgeving, veiligheid en overlast. Samen kijken we wat we met uw klachten en ideeën kunnen doen.

De volgende vier spreekuren zijn in het Wijkgebouw het Klooster aan het Afrikaanderplein en wel op de volgende dagen:

• dinsdag 18 oktober 's ochtends van 10 uur tot 12 uur
  • dinsdag 25 oktober 's ochtends van 10 uur tot 12 uur