Barbecue Kralingse Bos 26 juni 2005

Barbecue Kralingse Bos 26 juni 2005

21 juni 2005

Beste mensen,

Bij deze willen we je graag uitnodigen voor een barbecue, die de SP afdeling Rotterdam aanstaande zondag 26 juni organiseert in het Kralingse Bos.
Met een hapje eten van de barbecue, een drankje, een terugblik op het afgelopen jaar en muziek sluiten we op een gezellige manier het woelige politieke jaar 2004-2005 af.

Vanaf 16.30 ben je van harte welkom. Aan de barbecue zijn geen kosten verbonden.
Wel willen we je vragen je op te geven als je komt. Dat kan via de telefoonnummers of e-mailadressen onderaan deze mail. Zo weten we voor de boodschappen op hoeveel mensen we kunnen rekenen. En mocht het ondanks de vooruitzichten toch gaan regenen, dan kunnen we iedereen op de hoogte stellen. Je krijgt dan ook nog meer informatie over de precieze lokatie.

Heb je zin om mee te helpen met de organisatie: graag. We kunnen mensen die willen helpen met boodschappen of op de dag zelf goed gebruiken. Mensen die verdienstelijk een muziekinstrument kunnen bespelen of een gedicht willen voordragen, zijn van harte welkom.
En qua materialen komen een partytent, tafeltjes en klapstoeltjes nog van pas.

Wij hopen je zondag te kunnen begroeten en wensen je alvast een zonnige zomer toe!

Met hartelijke groet,

Bel of mail naar: