Dierenwelzijnsnota

27 augustus 2003

Dierenwelzijnsnota

Op initiatief van de SP en de Stadspartij, i.s.m.vele belangenorganisaties, is de afgelopen maanden gewerkt aan een stedelijke Dierenwelzijnsnota. Heel toepasselijk presenteren wij deze nota op 4 oktober (Dierendag) aan de verantwoordelijk wethouder, de Faria. We doen dit op het terrein van het Dierenopvangcentrum aan de Abraham van Stolkweg. Die dag is er ook een groots opgezette open dag op het Dierenopvangcentrum met heel veel informatie over dieren en het stadsmilieu. Voor kinderen is er ook van alles te doen.

Voorafgaand aan de uitreiking van de nota organiseren wij een discussieforum over nut en noodzaak van een gemeentelijk dierenwelzijnsbeleid. Je bent hierbij van harte welkom. Het forum begint om 14 uur en duurt waarschijnlijk een dik uur. Reserveren is voor het forum gewenst en kan bij de Dierenbescherming tel. 437 42 11.

Als je een exemplaar van de nota wilt ontvangen; neem even contact op met de fractie en vraag naar Josine Strörmann (010-) 417 33 59.