SP Tweede Kamer leden in Rotterdam tegen Balkenende II

2 juni 2003

SP Tweede Kamer leden in Rotterdam tegen Balkenende II

Jan Marijnissen heeft woensdag 28 mei het startsein gegeven voor een grote oppositie campagne tegen het beleid van kabinet Balkenende II. De fractievoorzitter van de SP heeft het Malieveld opnieuw ingezaaid en de eerste van bijna een miljoen folders, over de gevolgen van het nieuwe beleid, uitgedeeld.
Ook in Rotterdam zullen SP-ers met deze folders informatie verstrekken over de gevolgen van het aangekondigde beleid van de regering Balkenende II;
Vrijdag 30 mei staat de Rotterdamse SP vergezeld door de Tweede Kamer leden Krista van Velzen en Ali Lazrak vanaf 10.00 in deelgemeente Charlois op de markt van Asterlo in Pendrecht.
Zaterdag 31 mei is SP Tweede Kamer lid Fenna Vegeer er om de Rotterdamse bevolking te informeren over het afbraakbeleid van Balkenende II, vanaf 11.00 staat ze in het Centrum van Rotterdam op de markt van Blaak (bij de Bibliotheek).

De Rotterdamse SP fractievoorzitter Theo Cornelissen zal bij beide acties aanwezig zijn om folders uit te delen en informatie te verstrekken over het Haagse beleid wat ook de Rotterdammers boven het hoofd hangt.

Meer informatie:
Ineke Palm