Tram Plus? Nee dus!

Tomaat Nieuws Tomaat

Aan de bewoners van de Bree en de Groene Hilledijk

Bree tracé? Weg er mee!

De SP is altijd tegen het tram+ tracé over de Groene Hilledijk geweest. En dat zijn we nog steeds. Daar verandert een slecht doordachte variant over de Bree niets aan.
Want wat gebeurt er dan?
De Bree: van vier naar twee rijbanen: nog meer files voor de deur, ambulances die vastlopen, etcetera.
Het Sandelingplein: elke paar minuten 'op slot' omdat de tram voorang heeft.
Op de Groene Hilledijk: fietsers op de rijbaan, een aantal bomen weg en nog lastiger oversteken naar de Valkeniersweide en de ziekenhuizen.
En in alle gevallen: nog minder parkeerplaatsen, terwijl in Carnisselande (waar de tram naartoe gaat) er 1,8 parkeerplaatsen PER WONING zijn!

De SP-fractie Feijenoord roept iedereen op naar de hoorzitting over het tracé Trampluslijn Carnisselande te komen, om te laten weten aan wethouder Hulman wat u van dit plan vind. Deze hoorzitting vind plaats op dinsdagochtend 10 september om 9:30 uur in het Congrescentrum Engels, Stationsplein 45 (Groothandelsgebouw ingang A) in de Clauszaal (2e verdieping).
Wij zijn er natuurlijk ook.

Alle steun, ideeën en initiatieven om dit tracé tegen te houden zijn van harte welkom. Neem contact op met de SP afdeling Rotterdam (2 43 50 10 of rotterdam@sp.nl) of met de SP-fractie Feijenoord (onderstaand adres of Frank Kreukniet, 010-2 15 11 75 of herma-frank@tomaatnet.nl)

SP fractie Feijenoord
Bree 186
3075 KB Rotterdam
T (010-) 419 37 57 E fractiefeijenoord@pqr.dds.nl

Dit pamflet is huis-aan-huis bezorgt op alle adressen op de Bree en de Groene Hilledijk op maandag 9 september 2002

Terug naar Bree trace? Weg ermee!