SP informatieavond voor jongeren Ruimte voor Rood in Rotterdam?

4 oktober 2001

SP informatieavond voor jongeren Ruimte voor Rood in Rotterdam?

Persberichten Archief

Rotterdam, 3 oktober 2001

Op donderdag 11 oktober organiseert de SP afdeling Rotterdam samen met Rood, jongeren in de SP, een informatieavond. Iedereen tot 28 jaar kan dan informatie krijgen over de activiteiten die Rood in andere plaatsen heeft opgezet en over de activiteiten van de SP afdeling Rotterdam.
Het doel is te kijken of er ook een Rotterdamse groep van Rood jongeren van de grond getild kan worden. Jongeren die van mening zijn dat er goed werk is te verzetten door jongeren in en om Rotterdam, dat er meer in de wereld is dan de jacht om het grote geld, dat het de hoogste tijd is om samen met andere jongeren de strijd aan te gaan met de paarse en grijze politiek, en die de vechtlust hebben om onrecht en armoede aan de kaak te stellen… mogen niet wegblijven!

De bijeenkomst vindt plaats op het SP-afdelingskantoor, Agniesestraat 36 a in Rotterdam, tussen 20.00 en 22.00 uur. Vanaf 19.30 uur is de deur open.

Mathijs Spaas, voorzitter SP afdeling Rotterdam, en Gerrie Elfrink, voorzitter Rood, zullen de bijeenkomst inleiden, om daarna in discussie te gaan: is er ook ruimte voor Rood in Rotterdam?