Komt u ook naar de Buurt Check-Up?

18 maart 2009

Komt u ook naar de Buurt Check-Up?

SP-fractie Rotterdam

Coolsingel 40
3011 AD Rotterdam

Rotterdam, 18 maart 2009

Beste SP’er,

Theo Coşkun

Al meer dan vijf jaar gaan Rotterdamse SP-fractieleden buurten in de wijken. Ze gaan regelmatig de wijken in om te praten met Rotterdammers, dit is de beste manier om tot goede ideeën, acties en resultaten te komen. Deze aanpak is één van de belangrijkste verschillen tussen de SP en alle andere partijen. Op 31 maart nodigt de SP bewoners en buurtorganisaties in Kralingen en Crooswijk uit om bij te praten; de ‘Buurt Check-Up’. Het is belangrijk dat ook veel SP-leden meepraten over wat er in de buurt nog moet veranderen. Daarom nodig ik u graag uit om ook te komen.

SP-leden zijn bijzondere Rotterdammers; ze kijken goed om zich heen, staan met beide benen op de grond en trappen niet in de praatjes van de gevestigde orde. Juist daarom hopen wij dat veel SP-leden, en u dus ook, zich er op 31 maart mee komen bemoeien. Meteen een mooie gelegenheid om met een drankje bij te praten met de leden van de SP-gemeenteraadsfractie.

Volgend jaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Willen we daar als SP sterker uitkomen, dan   moeten we nu al laten zien dat Rotterdammers beter af zijn met de SP. Wij zijn er ook als er géén verkiezingen zijn. Kom dus ook naar de Buurt Check-Up!

Wanneer: dinsdag 31 maart van 19:15 tot 21:15 uur
Waar: Restaurant Fideel, Goudse Rijweg 16