Meldpunt SP Rotterdam

De gemeente Rotterdam gaat in 2015 flink bezuinigen op het sociale beleid. Op de thuiszorg is al flink bezuinigd. Volgend jaar wordt de gemeente ook verantwoordelijk voor ouderenzorg en jeugdzorg. De verplichtingen voor mensen die tijdelijk zonder werk zitten worden flink aangescherpt. Wat merkt u van de bezuinigingen door de gemeente? Meld het de SP.

De SP wil graag weten welke problemen er spelen in Rotterdam. Die informatie gebruiken we om in en buiten de gemeenteraad de gevolgen van het kabinets- en gemeentebeleid aan te kaarten. Als het mogelijk is, helpen we u een oplossing te vinden voor uw probleem of verwijzen we u door.

Hebt u minder zorg gekregen of krijgt u niet waar u recht op hebt? Helpt de sociale dienst u van de wal in de sloot? Hebt u op een andere manier last van de bezuinigingen van de gemeente? Ziet u misstanden waarvan de SP op de hoogte moet zijn? Geef uw reactie via onderstaand formulier.

Meldpunt
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)