Adopteer een bord

Foto: SP

In maart 2018 vinden de verkiezingen voor de gemeenteraad plaats. Voor het eerst in de moderne geschiedenis zal er geen gebruik meer gemaakt worden van de traditionele aanplakbiljetten, maar van digitale verkiezingsborden...

Dit betekent niet alleen het einde van de gezellige zogeheten ‘plakoorlogen’ maar - belangrijker voor onze partij - een flink verminderde zichtbaarheid in de openbare ruimte. Daarom zijn we op zoek naar aanvullende manieren om onze boodschap te verspreiden.

Een van de meest voor de hand liggende oplossingen is ook meteen de duurste: reclameborden. Tijdens landelijke verkiezingen wordt dit verzorgd door ons landelijk partijbureau, maar aangezien het nu om lokale verkiezingen zullen we hier als afdeling zelf voor moeten zorgen. En met beperkte financiële middelen ligt de oplossing voor hand: crowdfunding.

Met behulp van uw kleine financiële bijdrage kunnen we een week lang 1 campagneposter laten plaatsen in een van de duizenden driehoeksborden die Rotterdam kent. U vindt deze borden aan lantarenpalen langs vrijwel alle grote wegen in de stad. Het huren gaat per vijfentwintig borden. Dit
kost 52,54 euro, per week. Dit komt neer op 2,10 euro per bord.
Wij vragen u dus minimaal 2,10 bij te dragen.  Meer mag natuurlijk altijd. Bij elke 52,54 euro starten we een nieuwe serie.

Doe mee en wie weet hangt uw bord straks bij u om de hoek of op de route tussen huis en werk/sportclub/kind van uw school. U kunt uw bijdrage storten op rekeningnummer NL59 RABO 01 62 39 51 32 t.n.v. SP​ o.v.v. IK ADOPTEER EEN BORD

Foto: Aart van Zevenbergen/SP
We gaan het missen, dit beeld...