Jong nieuw bestuur, frisse plannen

6 oktober 2014

Jong nieuw bestuur, frisse plannen

De leden van de SP afdeling Rotterdam kozen zondag op een ledenvergadering een nieuw afdelingsbestuur, met veel jonge gezichten. Kevin Levie is de nieuwe afdelingsvoorzitter: "Ik heb er veel zin in om met deze club gemotiveerde mensen de SP in Rotterdam verder op de kaart te zetten."

Het nieuwe bestuur bestaat verder uit Ilyas Boujdi, die organisatiesecretaris wordt, Leo de Kleijn als fractievoorzitter, Michiel Knoops, Riene Verburgh, Tom Roozen, Ineke Palm, Lieke Smits, Michel Verburgh, Ike Teuling, Pieter Schol, Arno van der Veen, Oane Sikkema, Will Wroth en Joeri Kooimans. Hun contactgegevens vind je hier.

Op de ledenvergadering werd daarnaast onder andere gediscussieerd over de toekomst van de afdeling, en de organisatie en werkwijze voor de komende tijd. Leo de Kleijn gaf een overzicht van wat er gebeurt op het stadhuis, de plannen van het Leefbaar-college en de alternatieven van de SP. Verder werd stilgestaan bij de voorstellen en acties van de SP om wat te doen aan de groeiende armoede in Rotterdam, te beginnen met de Mars tegen de Armoede op 17 oktober.