'Kan ik op je rekenen vandaag?'

19 maart 2014

'Kan ik op je rekenen vandaag?'

Vandaag staat er veel op het spel. De verkiezingen voor de gemeenteraad bepalen de toekomst van Rotterdam voor de komende vier jaar. Gaan we door met het huidige afbraakbeleid, of wordt de SP groot en wordt Rotterdam 100% sociaal?

Veel mensen overwegen niet te gaan stemmen. Ze zijn teleurgesteld en hebben hun zakken vol van de huidige politiek. Dat snap ik heel goed: dat heb ik namelijk ook. Maar als mensen met een sociaal hart niet gaan stemmen, dan dreigt een kil stadsbestuur van CDA, VVD en Leefbaar Rotterdam. Een stadsbestuur dat mensen uitsluit, dat de armoede en werkloosheid doet groeien, en de zorg verder afbreekt.

Als de SP groot wordt, gaan we het heel anders doen. Wij kiezen voor meer werk, minder armoede, goede zorg, betaalbaar wonen, en meer zeggenschap voor alle Rotterdammers. Het is hoog tijd voor een 100% sociaal stadsbestuur, dat een vuist maakt tegen de bezuinigingen van het kabinet-Rutte en achter de Rotterdammers gaat staan.

Mijn oproep aan jou is daarom: ga vandaag SP stemmen, en overtuig iedereen in je omgeving om dat ook te doen. Moedig vrienden, familie, buren en kennissen aan om te gaan stemmen. Al haal je maar één persoon over: we hebben iedere stem hard nodig.

Verspreid deze oproep en vertel het iedereen:

Een stem op de SP is een keuze voor:

1. Géén afbraak van de zorg: goede thuiszorg door een vaste hulp
  2. Meer betaalbare huurwoningen en beter onderhoud, huisjesmelkers aanpakken
  3. Meer banen voor een fatsoenlijk loon, stop de groeiende armoede in Rotterdam
  4. Investeren in de wijken, niet alleen in de binnenstad
  5. Rotterdam groener en duurzamer: woningen isoleren, meer groen, beter openbaar vervoer

Wil je meer weten? Dan vind je op deze website veel informatie, zoals een interview met mij en een overzicht van onze andere top-kandidaten.

Stemmen kan vandaag van 07.30 tot 21.00. Vergeet je legimitatiebewijs en je stempas niet mee te nemen!
Ik reken op je.

Met vriendelijke groet,