Afscheid Erik Meijer als SP-burgerraadslid

26 maart 2014

Afscheid Erik Meijer als SP-burgerraadslid

Gistermiddag namen niet alleen een flink aantal gekozen gemeenteraadsleden afscheid op het stadhuis maar ook ons eigen burgerraadslid Erik Meijer. Hij ondersteunde de afgelopen drie jaar de SP fractie in de commissie die over Economie, Haven, Milieu en Vervoer gaat. En dat deed hij voortreffelijk.

De SP fractie is hem enorm dankbaar dat hij zo snel in kon stappen en zo ontzettend zelfstandig aan de slag is gegaan. Ook ging hij iedere maandag mee op stap met de fractie, onvermoeibaar als hij was, om te gaan Buurten in de Wijken. Erik Meijer werd verblijd met een mooie bos bloemen van de SP-raadsleden Leo en Josine. Ook gaan ze nog een keer gezellig uit eten. De burgemeester had gisteren in de raadszaal, waar Erik natuurlijk ook aanwezig was, lovende woorden voor hem."Meneer Meijer heeft een rijke politieke carrière, onder meer in Europa, en kwam altijd zeer goed voorbereid in de vergaderingen. Zijn dossierkennis was fenomenaal. Hij is duidelijk geen raadslid dat zijn betoog door een fractiemedewerker laat schrijven!"

Erik Meijer kreeg van burgemeester Aboutaleb een mooie prent van het Stadhuis